Thursday, July 17, 2014

Welcome to my blog



Assalammualaikum/Hi

Selamat datang saya ucapkan. Terima kasih kerana menyudikan diri anda dan memilih untuk singgah ke blog saya yang serba kekurangan ni.

Sekiranya anda memilih untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk-produk Herbalife, maka saya ucapkan TAHNIAH sebab anda mempunyai inisiatif untuk cuba membawa kehidupan anda ke arah yang lebih baik dan menyihatkan.

InshaAllah, janji saya, saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana Herbalife akan mengubah hidup anda sebagaimana ia telah mengubah hidup saya. Don't look me as another saler/promoter.. Look me as someone yang nak berkongsi keindahan menjaga kesihatan menggunakan satu medium which is Herbalife to maximize our health consumption.

So, sit back and relax. Enjoy the blog~

Ciao,
Aiza




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...