Monday, September 29, 2014

Kurus Dengan Herbalife

Kurus dengan Herbalife

Saya juga seperti anda, mengimpikan badan yang cantik dan berpernampilan menarik. Semasa saya berbadan besar dahulu, saya sangat obses untuk menurunkan berat badan saya sehingga kadang-kadang saya mengamalkan cara yang salah. Kadang-kala walau saya dapat hasilnya, hasil itu pasti tidak akan berkekalan dan yang paling teruk, berat naik dua kali ganda!

Masa saya di universiti, saya pernah cuba untuk berdiet. Saya jogging padang hari-hari, saya tak makan, dan hasilnya memang ada. Tapi, lambat dan sekejap. Datang je study week, stress belajar, saya pun bedal makan lagi. Itu yang jadi dapat badan comel sentiasa.

Kenapa diet sendiri tidak berhasil?

1. Diet dengan menahan diri dari makan

Anda tertanya mengapa badan anda naik dua kali ganda selepas anda berlapar, mengikat perut untuk kurus? Ada sebabnya.
Sebenarnya badan kita ada menyimpan stok iaitu lemak-lemak yang tidak digunakan untuk dibakar sebagai tenaga. Semakin banyak lemak kita, semakin banyak stok lemak yang kita simpan. Bila kita menahan diri kita dari makan, badan kita akan respon dengan perubahan tersebut dan menggunakan stok lemak yang ada untuk jadi tenaga untuk badan. Dari situlah kenapa kita dapat hilang beberapa kg dengan tidak makan. Tetapi, apabila kita mula makan semula, dan makan lebih dari kuantiti seperti biasa, badan kita menerima semua karbohidrat tersebut tetapi tidak mampu untuk membakar semuanya seperti biasa kerana metabolisme badan yang sudah menurun. Maka, semuanya disimpan menjadi lemak tapi lebih banyak. Sebab itulah kenapa badan kita naik dua kali ganda.


Tapi bila anda pilih untuk kurus dengan Herbalife, anda tidak perlu menahan lapar anda lagi. Malahan, makin banyak anda minum shake Herbalife ini, makin besar hasil yang anda harapkan dan anda tidak akan naik berat badan semula asalkan anda mengawal permakanan seimbang anda.

2. Diet dengan ubat-ubatan sampingan

Jika anda mengambil keputusan untuk mengambil ubat-ubatan untuk kurus, anda sebenarnya membenarkan badan anda bergantung kepada ubat tersebut. Ubat-ubatan itu semua hanya akan membantu sahaja. Anda masih lagi perlu untuk makan makanan lain yang belum tentu betul kandungan nutrisi. Asas untuk kurus adalah mudah sahaja! Anda hanya perlu mengubah gaya permakanan anda. Pilih makanan yang bernutrisi sahaja untuk masuk ke dalam mulut anda. Dan semua makanan yang bernutrisi itu anda boleh dapat dari segelas shake Herbalife setiap hari. Mudah kan?

Jadi, kenapa SAYA memilih untuk kurus dengan Herbalife? Ini sebabnya:


Saya berjaya menghilangkan berat badan dengan cara yang menyihatkan. Dan berat badan saya tidak mudah naik semula seperti saya berdiet sendiri dahulu. Saya juga rasa lebih bertenaga dan cergas. Kalau dulu, saya perlu BERLAPAR untuk menurunkan berat. Kini tidak lagi. Saya boleh menikmati semua makanan kegemaran saya dengan jumlah yang betul. Saya juga dapat menikmati minuman Shake Herbalife saya yang lazat dan mengenyangkan!

Apa yang penting bagi saya, kesihatan dalaman dan cara hidup saya menjadi lebih baik dari sebelumnya. Saya kini lebih banyak minum air, dan suka melakukan senaman. Kesedaran diri terhadap pentingnya perkembangan diri dan kesihatan dari awal usia semakin bertambah dari hari ke hari. Saya masih lagi meneruskan perjuangan saya untuk kurus dengan herbalife dan menjadi individu yang lebih sihat!

Jika anda juga memilih untuk kurus dengan Herbalife, anda boleh melantik saya untuk menjadi coach kesihatan anda dan saya akan sarankan apakah cara yang terbaik untuk anda mendapat kesan maksimum apabila anda memilih untuk kurus dengan Herbalife!

Klik di bawah untuk menghubungi saya sekarang juga




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...