Sunday, September 28, 2014

TeaMix HERBALIFE

TeaMix HERBALIFE

Pengurusan badan anda lebih lengkap sekiranya anda mengamalkan satu lagi produk Herbalife yang sangat bagus; TeaMix. TeaMix adalah minuman menyegarkan yang mempunyai banyak kebaikan.

Kenapa TeaMix Herbalife bagus?

Saya katakan bagus sebab teh ini 100% daripada bahan semulajadi, mempunyai 5 jenis botani semulajadi yang bertindak pantas. Segelas TeaMix hanya mempunyai 6 kalori sahaja. Kebaikan TeaMix Herbalife semudah ABCDE!

A- Antioksidan
Mengelakkan kesan bahaya radikal. Sel-sel radikal ni yang akan menjadi penyebab kanser dalam badan.
B- Burn Calories
Tenaga di dalam segelas TeaMix sama dengan tenaga kita bersenam selama 20minit!!
C- Cleansing 
Organ badan yang penting untuk penyingkiran toksin dan buangan dalam badan adalah usus besar, kulit, buah pinggang dan paru-paru. Jika organ-organ ini tidak bersih, semua toksik dan buangan dalam badan akan berkumpul dan merosakkan kesihatan kita. TeaMix membantu membersihkan "laluan" ini untuk maksimumkan penyerapan nutrien dalam badan anda.
D- Detox
Proses detoksifikasi berkait rapat dengan perkumuhan toksik dari dalam darah ke organ perkumuhan yang lain. TeaMix akan membantu proses pembuangan toksik ini menjadi lebih lancar.
E- Energy
TeaMix tidak seperti air tenaga lain yang mempunyai kandungan gula yang tinggi untuk menambah tenaga anda, tapi anda akan merasa kesan yang sama tetapi secara sihat.

Pengalaman sendiri

Pengalaman saya sendiri menggunakan TeaMix herbalife ni memang semuanya pengalaman positif je. Saya mengambil teamix kerana saya mahukan extra energy kerana kerja saya memerlukan tenaga fizikal yang banyak. Dengan teamix, saya berasa lebih segar terutamanya selepas lunch.
Bila saya minum TeaMix, badan saya rasa panas, nak bergerak buat kerja sebab rasa aktif. Badan saya juga rasa lebih ringan kerana banyak angin keluar dari badan. Saya mudah sendawa selepas minum segelas teamix.
Paling best, kalau saya ambil minuman TeaMix selepas makan, sistem perkumuhan saya terus aktif. Kalau sebelum ni saya mempunyai masalah sembelit, dengan mengamalkan TeaMix, saya tidak lagi mempunyai masalah tersebut.
Selain daripada tu, saya juga dapat mengawal pengambilan minuman-minuman manis yang sebelumnya memang menjadi minuman kegemaran saya. Semakin lama, jumlah pengambilan minuman dan makanan manis semakin berkurang sehinggalah saya tidak lagi ketagih atau teringin lansung.

Bagaimana mengambil TeaMix Herbalife?

TeaMix mempunyai 2 perisa yang anda boleh pilih; Lemon&Hibiscus dan Peach. Anda cuma perlu campurkan setengah sudu kecil TeaMix je dengan 200ml hingga 240ml air. Air sejuk atau panas, itu pilihan anda, bagaimana anda ingin menikmatinya.

Soalan: Bolehkah saya menurunkan berat badan dengan hanya mengambil TeaMix?

TeaMix adalah minuman tambahan kepada program pengurusan berat badan Herbalife. Anda boleh hubungi saya untuk mengetahui penyelesaian yang terbaik untuk menurunkan berat badan dengan cepat. Saya akan mencadangkan cara dan produk yang sesuai untuk anda.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...