Tuesday, March 31, 2015

Cara Kurus Badan Yang Mudah dan Berkesan

Ketahui cara mudah dan berkesan untuk menurunkan berat badan

Saya tahu, ramai dekat luar sana yang ingin menguruskan badan. Ramai yang memang ada niat dalam hati tapi normal la kan, manusia sentiasa mencari jalan paling mudah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi. Anda mungkin tertekan bila orang mula mengata mengenai badan anda, anda terasa dengan saudara-mara, kawan-kawan malah pasangan anda sendiri jika mereka mula mengata mengenai badan anda. Anda terasa? Tetapi apa tindakan anda?

Tindakan anda, anda pasang niat untuk kurus! Betul kan? Seterusnya?

Anda nak cara kurus paling cepat, paling mudah, paling murah. Pun betul kan?

Tindakan seterusnya, sama ada anda pendam kembali niat kurus badan anda (seperti saya dulu) dan terus memekakkan telinga anda (panasnya telinga Tuhan je yang tahu), atau…
Anda bertindak! Betul-betul bertindak tanpa fikirkan adakah langkah itu selamat atau tidak.



Jadi, ramailah orang yang terpedaya dengan iklan-iklan menguruskan badan yang belum tentu selamat dan berkesan. Lihat sahaja gambar-gambar yang boleh diedit, ramailah yang mempercayai juga. Jangan risau, saya pun pernah dalam golongan begini juga! Tangan ni gatal je nak call dah order barang-barang tu semua yang dikatakan boleh turun 10kg macam tu je dalam seminggu. Nasihat saya, jangan mudah terpedaya dengan semua ini. Jangan ambil tindakan drastik untuk kurus. Jangan bahayakan diri anda.

Ye, saya faham perasaan anda, betapa terdesaknya anda! Bertahun-tahun hidup dengan berat yang berlebihan, bertahun-tahun saya menanggung lemak-lemak yang tidak digunakan. Akhirnya saya ambil keputusan untuk benar-benar berubah!

Tak sangka! Sebenarnya memang ada cara yang mudah dan berkesan untuk menurunkan berat badan! Hasil dan keberkesanannya? Tidak boleh diedit, sebab saya menyaksikannya depan mata saya sendiri iaitu, kakak saya!

Dulu bila tengok ada orang mudah sangat nak turun berat saya akan cakap, “Ah! Mengarutlah! Mana ada perkara yang mudah dalam dunia ni!” Tapi bila lihat sendiri hasilnya depan mata, dan rasa perubahan kat badan sendiri, barulah saya percaya, actually it is not that hard to lose weight!

    Nutrisi Lengkap    

Hukumnya amat mudah! Apabila anda menggantikan makanan anda dengan makanan yang seimbang dan cukup nutrisi, anda akan hilang berat badan! Mudah kan?
Apa? Makanan seimbang tak sedap? Oh tidak, makanan gantian saya sangat mudah disediakan, sangat cepat, rendah kalori, sangat sedap dan penuh dengan 55 jenis nutrisi! Macam-macam resepi saya telah cuba dan saya lebih menikmati makanan saya sekarang!



Jangan tidak percaya, saya masih boleh mengambil nasi pada waktu tengahari seperti biasa. Saya masih boleh menikmati makanan kegemaran saya dengan kadar yang berpatutan. Saya hanya perlu menukar sarapan pagi saya dan makan malam saya sahaja. Tapi, bukan saya tukar kepada makanan yang tidak sedap, tapi sarapan pagi dan makan malam saya kini sangat sedap, seimbang dan mengenyangkan saya! Tidak percaya? Anda boleh hubungi saya dan buat temujanji dengan saya, dan saya sendiri akan hidangkan anda dengan makanan lazat ini.


Saya tak akan berani untuk berkongsi dengan anda kejayaan saya ini jika saya sendiri tidak berjaya melakukannya. Saya tidak akan terniat untuk tunjukkan kepada anda tetapi saya sendiri memahami bagaimana perasaannya terdesak untuk jadi kurus! ebab saya sendiri yang merasainya, saya nak anda rasakannya juga seperti saya! Rasai kegembiraan untuk menurunkan berat badan anda bersama saya. Hubungi saya sekarang dan lantik saya menjadi coach anda. Saya rasa teruja untuk membantu anda mendapatkan berat badan yang anda impikan dengan cara yang mudah dan berkesan.

Hubungi/Whatsapp/PM/email saya:
Aiza Yazid
Tel: 019-3939158
Email: aizayazid@gmail.com
Facebook: Aiza Amelia Yazid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...