Thursday, April 9, 2015

Kulit Cantik Secara Semulajadi

Bagaimana untuk mendapatkan kulit cantik semulajadi dengan SKIN Herbalife?

Saya memang jenis orang yang tidak suka memakai make up. Tapi sebelum ni, saya memang tiada pilihan, disebabkan kulit muka saya yang gelap dan berjerawat, saya tidak mempunyai keyakinan diri lansung untuk keluar tanpa memakai make up walaupun saya tidak menyukainya. Sudah bermacam jenis produk penjagaan muka saya cuba. Ada yang memberi hasil yang sementara, ada pula yang membuatkan kulit saya lebih teruk!

Alhamdulillah, kini saya sudah lebih yakin untuk keluar tanpa secalit make up pun. Saya juga lebih yakin untuk 'selfie' tanpa buat sebarang edit pada gamba saya. Saya dapat rasakan kulit cantik secara semulajadi. Ini antara perubahan ketara yang saya dapat rasakan selepas menggunakan SKIN Herbalife:
  • Tiada lagi kulit kering yang melampau pada bahagian pipi saya.
  • Tiada lagi kulit berminyak pada kawasan T-zone saya.
  • Kulit terasa lembab sama rata pada seluruh wajah
  • Bintik hitam pada hidung saya semakin berkurangan
  • Jerawat-jerawat mengecut secara sendiri 
  • Tiada lagi jerawat baru yang timbul.
**Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Yakin untuk keluar tanpa secalit make up!

Kulit cantik secara semulajadi? Bagaimana cara saya mendapatkannya:

1. Pakai penjagaan kulit yang lengkap

Jangan jadi seperti saya yang dulu, saya tidak merasakan bahawa toner, atau pelembab adalah penting. Dahulu saya hanya memakai pencuci muka dan apa sahaja jenis krim muka di wajah saya. Rupanya, setiap langkah lengkap penjagaan kulit itu adalah penting. Jika tidak, tak mungkinlah setiap produk yang ada di pasaran sekarang semuanya lengkap dariapada pencuci hinggalah kepada pelembab. Tetapi, istimewanya SKIN Herbalife adalah kandungannya yang sesuai dengan semua jenis kulit muka, dan diuji secara dermatologi yang mampu memberi kesan kepada kulit kita selepas 7 hari penggunaan! Ya, 7 hari!! 

2. Ketahui jenis kulit anda

Ini sangat penting. Anda perlu tahu jenis kulit anda dan penjagaan yang sesuai untuknya. Saya baru tahu rupanya saya mempunyai kulit kombinasi. Selama ini, saya ingatkan kulit saya jenis berminyak, jadi cara penjagaan saya pun dah salah. Terima kasih kepada coach saya, saya kini lebih memahami bagaimana teknik yang terbaik untuk saya yang mungkin berbeza pula dengan orang lain. Dengan SKIN Herbalife, anda tidak perlu risau. Luahkan apa masalah dan kerisauan yang anda ada supaya coach anda dapat membantu anda mendapat hasil yang anda inginkan.

3. Nutrisi dalaman

Untuk mendapatkan kulit cantik secara semulajadi, anda juga perlu menjaganya dari dalam. Maksudnya, anda perlu jaga apa yang masuk dalam mulut anda. Sel kulit kita akan berganti setiap 21 hari dan kulit akan mengeluarkan hasil apa yang kita makan. Jika anda banyak makan makanan yang berminyak, maka kulit anda menjadi bermasalah begitulah sebaliknya. Bagi saya, Shake Herbalife sudah membekalkan nutrisi yang selengkapnya untuk kulit saya. Saya mahu cantik luar dan dalam.

4. Penjagaan kulit terbaik

Penjagaan kulit terbaik mempunyai kandungan yang terbaik. SKIN Herbalife mempunyai campuran optimum Vitamin B3, Vitamin C dan E, Aloe Vera dan bahan kandungan botani yang lain. SKIN Herbalife juga adalah tanpa paraben dan sulfat yang sangat bahaya kepada kulit kita.

Saya gembira telah jumpa produk yang sesuai dengan kulit saya sebab itu saya teruja untuk berkongsi pengalaman saya dengan anda. Rasakan sendiri perubahan pada kulit anda dan anda akan tahu anda telah menjumpai yang terbaik untuk anda.

Hubungi saya untuk membuat temujanji SKIN dengan saya. Rasai perubahan dengan sekali percubaan sahaja.

Hubungi/Whatsapp/PM/email saya:
Aiza Yazid
Tel: 019-3939158
Email: aizayazid@gmail.com
Facebook: Aiza Amelia Yazid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...